مخفی کردن اسلایدها در powerpoint

مخفی کردن اسلایدها در powerpoint

با استفاده از قابلیت مخفی کردن اسلایدها در پاورپوینت می توانید از نمایش اسلایدهای مورد نظر در حین ارایه جلوگیری کنید بدون آنکه آنها را حذف کرده باشید. هر چند در انتها روشی ساده برای نمایش اسلایدهای مخفی در ارایه نیز آموزش داده می شود.

آموزش تبدیل فایل پاورپوینت به ورد ۲۰۰۷

آموزش تبدیل فایل پاورپوینت به ورد ۲۰۰۷

برای تبدیل اسلاید های یک ارایه، به تصاویر کوچک در سند ورد میباشد. زیرا گاهی در یک ارایه سازمانی و یا درسی شما نیاز خواهید داشت تا نسخه ای از اسلاید های موجود در ارایه خود را، به مخاطبان داده تا آنان هنگام اعلام شماره اسلاید و متن موجود در اسلاید براحتی آنها را پیدا کرده و یا حتی یادداشت برداری خود را از این اسلاید در کنار آن درج نمایند. 

شماره گذاری اسلاید ها در powerpoint

شماره گذاری اسلاید ها در powerpoint

بهتر است هنگام طراحی اسلایدها آنها را شماره گذاری کنیم ، این کار به ما کمک می کند هنگام ایجاد پیوند بتوانیم سریع تر این کار را انجام دهیم ، همیشه سعی می کنیم برای هر اسلاید جداگانه عنوانی را در نظر بگیریم و اسلایدها را از روی عنوان آنها بشناسیم که این امر نیز در ایجاد پیوند تاثیر به سزایی دارد.

اشنایی با انواع فرمت های ذخیره در پاورپوینت

اشنایی با انواع فرمت های ذخیره در پاورپوینت

 برنامه مایکروسافت آفیس پاورپوینت  ذخیره سازی فایل ارایه ساخته شده بصورت ذخیره در CD و فایل pptx میباشد. از مزایای بسته بندی ارایه پاورپوینت بصورت سی دی انتشار آن بین حضار در جلسه و یا مخاطبین میباشد و از مزایای ذخیره سازی ارایه بصورت فایل pptx اجرای ارایه تدوین شده در کامپیوترهایی میباشد که نرم افزار مایکروسافت آفیس (پاورپوینت) روی آنها نصب نشده است. 

اضافه کردن متن به اسلاید بدون جانگهدار در powerpoint

اضافه کردن متن به اسلاید بدون جانگهدار در powerpoint

برای اینکه بتوانید متن مورد نظر را در پاورپوینت وارد نمایید باید از جانگهدارها استفاده کنید و متن را درون آنها تایپ کنید. 

درج نمودار و وارد کردن اطلاعات در powerpoint

درج نمودار و وارد کردن اطلاعات در powerpoint

نمودارها اطلاعات را به صورت بصری و دیداری عرضه میکنند و به ارائه ی شما جذابیت ویژه ای می بخشند. همانند جداول، نمودارها نیز برای مقایسه داده ها بکار گرفته میشوند و مخاطب میتواند یک برداشت سریع از روند تغییر داده ها را مشاهده کند. پاورپوینت به شما این امکان را میدهد تا نوع نمودار را انتخاب و سپس داده ها را درون صفحات وارد کنید.

درج جدول در powerpoint 2007

درج جدول در powerpoint 2007

استفاده از جداول برای زمانی است که شما قصد دارید داده ها را به صورت ستونی و ردیفی قرار دهید تا مقایسه داده ها و اطلاعات ساده تر باشد. جداول و نمودارها به خصوص در ارائه ی پایان نامه ها بسیار کاربردی و با اهمیت هستند. در این درس نحوه ی درج جدول در پاورپوینت را برای شما شرح خواهیم داد و در جلسه بعد به نحوه ی وارد کردن نمودار خواهیم پرداخت.

روش تبدیل پاورپوینت به یک فایل خود اجرا یا EXE

روش تبدیل پاورپوینت به یک فایل خود اجرا یا EXE

در این مبحث قصد داریم که روش تبدیل فایلهای پاورپوینت به صورت EXE  یا خوداجرا را آموزش دهیم . شما با این روش می توانید فرمت فایل پاورپوینت را به شکلی تغییر دهید که تنها با یک کلیک در هر کامپیوتری ( حتی اگر نرم افزار آفیس نداشته باشد)  اجرا نمایید . و در اجرای آن از عدم هرگونه بهم ریختگی تمپلیت ، فونت و… مطمئن باشید.

گذاشتن آهنگ در powerpoint 2007

گذاشتن آهنگ در powerpoint 2007

 شاید شما نیز پس از تدوین و ساخت یک ارائه پاورپوینت این نیاز را احساس کرده باشید که یک فایل صوتی یا آهنگی زیبا بر روی آن قرار دهید تا با گذشت اسلایدها این آهنگ پخش گردد. مثلا این امر در ساخت ارائه های معرفی محصولات، ارائه های تبلیغاتی و آلبوم های عکس بیشتر احساس خواهد شد. نگران نباشید، در این آموزش شما را با چگونگی انجام این کار آشنا خواهم کرد.

آموزش زمان بندی نمایش اسلایدها در پاورپوینت ۲۰۰۷

آموزش زمان بندی نمایش اسلایدها در پاورپوینت ۲۰۰۷

در بسیاری از ارائه های پاورپوینت و مخصوصا در ساخت آلبوم های عکس و ارائه های تبلیغاتی که نیازی به فرد ارائه دهنده (پرزنتور) وجود ندارد و ارائه ساخته شده بصورت مداوم و بدون توقف پخش خواهد شد، گذرهای اسلاید از اسلایدی به اسلاید بعد نیاز به زمان بندی دارند. در این آموزش شما را با نحوه اعمال زمان برای گذر اسلاید ها آشنا خواهیم کرد.

1 2 صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش توسعه توانمندی شغلی، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

آزمون استخدامی: سنجش و ارزیابی مهارت ها و توانایی های شغلی

آزمون استخدامی: سنجش و ارزیابی مهارت ها و توانایی های شغلی

بهروز پرتو
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی