یادگیری زبان انگلیسی می­تواند یکی از مهمترین گام ها در ارتقای کیفیت زندگی باشد چرا که با گذشت زمان به دلیل گسترش سرعت فرهنگ، شیوه ی زندگی و توسه اقتصادی و قدرت نظامی بریتانیا زبان  انگلیسی به دلیل محبوبیت و سهولت استفاده، به عنوان زبان بین المللی انتخاب شده است.

 

به جای یادگیری چند زبان، همه مردم با یادگیری یک زبان واحد، توانستند فاصله هایی را که به جهت تنوع زبان های مورد استفاده در کشورهای گوناگون ایجاد شده بود، از بین ببرند.

 

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی امری بدیهی است. زبان انگلیسی در بسیاری از نقاط دنیا استفاده می‌شود و شما می‌توانید در مسافرت یا در کار خود از این زبان استفاده‌ بکنید. اما اگر هنوز نمی دانید چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم  یا می‌خواهید به بقیه‌ی دوستانتان یک انگیزه‌ی قوی بدهید  دلایل زیر را  بخوانید:

  1. زبان انگلیسی پرمخاطب‌ترین زبان استفاده‌ شده‌ی دنیاست. در کل زمین حدود ۴۰۰ میلیون نفر انگلیسی‌ زبان وجود دارد و ۵۰۰ میلیون نفر نیز انگلیسی را به عنوان زبان دوم استفاده می‌کنند. پس در کل حدود یک میلیارد نفر در دنیا زبان هم را متوجه می‌شوند. آیا دوست ندارید شما هم به ‌‌آنها بپیوندید؟
  2. حدود ۸۰% اطلاعات کامپیوتر‌ها به انگلیسی پردازش می‌شوند. یادگیری فنون کامپیوتر برای افرادی که به انگلیسی تسلط دارند فوق‌العاده راحت تر است.
  3. زبان انگلیسی زبان رسمی اخبار و اطلاعات مبادله‌شده‌ی جهان است. حدود نیمی از روزنامه‌های منتشر‌شده‌ی جهان به زبان انگلیسی است. تنها در کشور هند سه هزار مجله‌‌ی انگلیسی‌ زبان منتشر شده است. اگر دوست دارید همیشه با آخرین اطلاعات و اخبار به‌روز باشید، یادگیری زبان انگلیسی خیلی به دردتان خواهد خورد.
  4. زبانی که بیشتر مردم دنیا در حال یادگیری هستند انگلیسی می‌باشد. در حال حاضر حدود یک میلیارد نفر در حال یادگیری این زبان اند. در کشور چین ۲۵۰ هزار نفر از طریق تلویزیون انگلیسی یاد می‌گیرند!
  5. بیش از ۸۰% از صفحه‌های اصلی سایت‌ها به زبان انگلیسی‌ است. یعنی با دانستن انگلیسی شما حداقل با موضوع ۸۰ درصد از سایت‌ها آشنا می‌شوید.
  6. حدود ۷۰% ایمیل‌های دنیا به زبان انگلیسی فرستاده می‌شوند! آیا شما هم به استفاده از اینترنت علاقه دارید؟ اگر این‍‌طور است یادگیری انگلیسی برای شما ضروری است.
  7. پنج تا از بزرگترین شبکه‌های اطلاع‌ رسانی (CBS,NBC,ABC,BBC,CBC) به انگلیسی برنامه پخش می‌کنند.
  8. بیش از ۶۰۰ هزار لغت در انگلیسی وجود دارد ولی تخمین زده شده که با یادگیری تنها ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ لغت هم شما می‌توانید کارتان را در بیشتر موارد جلو ببرید.
  9. مسافرت آسانترخواهد شد, شما می‌توانید در حین سفر به ۴۵ کشور انگلیسی زبان لذت بیشتری ببرید و نیازی به راهنما یا مترجم نداشته باشید

با یادگیری هر زبانی دید شما نسبت به زندگی بازتر خواهد شد و شخصیتتان پخته‌تر شده و حتی ذهنتان نیز تقویت می‌شود.

 

 

منبع:

نورآباد ممسنی

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش توسعه توانمندی شغلی، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

محمدرضا نقی زاده هنجنی ـ سهیلا عباس نژاد
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی