فعل پرکاربرد Influence

فعل پرکاربرد Influence

فعل پر کاربرد Influence به معنای تأثیر گذاشتن و تأثیر داشتن بر چیزی است و در ادامه به بررسی مثال های بیشتری از این فعل می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

فعل پرکاربرد Inform

فعل پرکاربرد Inform

واژه‌‌های Inform و Information و سایر واژه‌های مرتبط، از جنس «اطلاع دادن» و «مطلع شدن» و «اطلاعات» هستند و با تکرر زیاد در گفتگوهای محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اینجا به بررسی مثالهای مختلفی از کاربرد این کلمات، در شرایط مختلف می‌پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

 

فعل پرکاربرد Install

فعل پرکاربرد Install

Install به معنای نصب کردن برای ما واژه ی نا آشنایی نیست. در درس حاضر به این فعل و کلمات هم‌خانواده آن می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

 

فعل پرکاربرد Invoice

فعل پرکاربرد Invoice

شاید ساده‌ترین ترجمه برای Invoice همان فاکتور یا صورتحساب باشد و وقتی آن را به صورت فعل به کار می‌بریم عموماً به معنای «صدور فاکتور» به کار برده می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر این فعل و کاربردهای آن می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

فعل پرکاربرد Join

فعل پرکاربرد Join

مفهوم فعل Join حول و حوش «ملحق شدن» یا «متصل شدن» متمرکز است. در اینجا به صورت دقیق‌تر، به بررسی مثالهای مختلفی از کاربرد این کلمه و همینطور برخی معانی اصطلاحی آن می‌پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

فعل پرکاربرد Lengthen

فعل پرکاربرد Lengthen

مفهوم فعل Lengthen حول و حوش «طولانی‌تر کردن یا طولانی‌تر شدن ابعاد فیزیکی یا ابعاد زمانی» متمرکز است. در اینجا به صورت دقیق‌تر، به بررسی مثالهای مختلفی از کاربرد این کلمه و همینطور برخی معانی اصطلاحی آن می‌پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

فعل پرکاربرد Lower

فعل پرکاربرد Lower

همه‌ی معانی مختلف فعل Lower حول یک محور متمرکز هستند: پایین آوردن. چه پایین آوردن فیزیکی یک شیء. چه پایین آوردن شان اجتماعی یک برند و چه پایین آوردن نرخ مالیات. که در ادامه به بررسی بیشتر این فعل میپردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نییز فراهم شده است.

فعل پرکاربرد Maintain

فعل پرکاربرد Maintain

مفهوم فعل Maintain بسته به شکلی که در جمله به کار می‌رود، به معنای حفظ کردن و نگهداری کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اینجا به صورت دقیق‌تر، به بررسی مثالهای مختلفی از کاربرد این کلمات، در شرایط مختلف می‌پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

 

فعل پرکاربرد Manage

فعل پرکاربرد Manage

همه‌ی معانی و کاربردهای واژه‌ی Manage حول مفاهیم «مدیریت کردن و اداره کردن» متمرکز هستند. در اینجا به بررسی مثالهای مختلفی از کاربرد این کلمه، در جملات می‌پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

 

فعل پرکاربرد Measure

فعل پرکاربرد Measure

مفهوم فعل Measure حول و حوش «اندازه گیری کردن» و «مقیاس اندازه گیری» متمرکز است. البته معانی فرعی اما مهم دیگری هم برای این واژه وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این افعال نیز فراهم شده است.

« 1 2 3 4 ... 5 7 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش توسعه توانمندی شغلی، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

محمدرضا نقی زاده هنجنی ـ سهیلا عباس نژاد
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی