نحوه نوشتن یک رزومه درخشان

نحوه نوشتن یک رزومه درخشان

رزومه موضوعی است که همیشه توصیه‌های فراوانی در مورد آن وجود دارد. آیا باید آن را در یک صفحه ارائه کرد؟ آیا باید خلاصه‌ای از عملکرد خود را در بالای صفحه بگنجانیم؟ آیا باید علاقه‌های شخصی یا فعالیت‌های داوطلبانه خود را ذکر کنیم؟ رزومه خوب می‌تواند اولین شانس شما برای اثرگذاری در طرف مقابل برای یافتن یک شغل خوب باشد. پس باید به‌درستی انجام شود.

۱۰ موفقیت شغلی که افراد در رزومه‌شان ذکر نمی‌کنند(سری 2)

۱۰ موفقیت شغلی که افراد در رزومه‌شان ذکر نمی‌کنند(سری 2)

 اکثر مردم، بهترین افتخارات کاری‌شان را در رزومه شان ذکر نمی‌کنند. آنها فکر می‌کنند که اجازه این کار را ندارند- البته که حق دارند موفقیت‌هایشان را ذکر کنند! وقتی شما به چیزی دست می‌یابید، برای همیشه آن امر متعلق به شماست.

۱۰ موفقیت شغلی که افراد در رزومه‌شان ذکر نمی‌کنند

۱۰ موفقیت شغلی که افراد در رزومه‌شان ذکر نمی‌کنند

برای اینکه گواهی‌نامه رانندگی‌ام را تمدید کنم به اداره راهنمایی و رانندگی رفته بودم؛ خانمی که جلوی من بود در پرکردن فرم‌ها دچار مشکل شده بود. او برگشت و از من پرسید: «می‌توانید در پر کردن این فرم‌ها کمکم کنید؟» گفتم: «البته!»، «چه مشکلی دارید؟»گفت: «هر وقت مجبور می‌شوم فرمی را پر کنم، وحشت زده می‌شوم»، بعد خندید و ادامه داد: «انگار دوباره ۶ ساله شده‌ام.»

ده رهنمود برای نوشتن یک درخواست شغل مؤثر

ده رهنمود برای نوشتن یک درخواست شغل مؤثر

در خواست شغل با اینکه یکی از نامه های بسیار رایج است اما چون نویسندگاه آن غالبا تجربه اداری ندارند در تنظیم نوشته خود دچار مشکل می شوند.

در خواست کار در حقیقت یک نوع آگهی فروش خدمت است و در این زمینه داوطلبان فراوانی رقابت می کنند. و از این نظر طرز نوشتن نامه درخواست تاثیر زیادی در موفقیت نویسنده آن دارد.

استراتژی نوشتن درخواست استخدام

استراتژی نوشتن درخواست استخدام

برای افزایش اثربخشی نامه درخواست استخدام شش استراتژی را که یک کارشناس امور شغلی پیشنهاد می‌کند را بکار بگیرید. به زبان دیگر نامه درخواست استخدام تبلیغی است برای رزومه شما. برای اینکه رزومه شما خوانده شود و برای مصاحبه دعوت شوید نامه درخواست استخدام باید 6 ویژگی داشته باشد.

 

 

اشتباهاتی که نباید در نامه در خواست استخدام مرتکب شد

اشتباهاتی که نباید در نامه در خواست استخدام مرتکب شد

رعایت نکردن برخی اصول ،در نوشتن نامه درخواست شغل، از تاثیر آن روی کارفرما می کاهد. برخی اشتباهات کارجویان در نوشتن نامه درخواست شغل ممکن است در کارفرما تاثیر منفی داشته باشد.

نگارش و ویرایش رزومه

نگارش و ویرایش رزومه

قبل از شروع حتماً به یاد داشته باشید که رزومه باید یک متن تایپ شده باشد .برای نوشتن رزومه از نرم افزار و کامپیوتر استفاده نمایید و دقت داشته باشید که نوع فونت های بکار گرفته شده یکسان و اندازه آن استاندارد و برای هر نوع چشمی خوانا باشد.

CV  ومقایسه ی آن با رزومه

CV ومقایسه ی آن با رزومه

به هنگام جستجو برای کار، کارجویان نیازمند ابزاری برای عرضه توانایی هایشان به کارفرما هستند. در چنین مواقعی، یک CV یا رزومه موثرترین وسیله دربردارنده اطلاعات مهم فردی در مورد...

نامه استخدامی (نامه درخواست)چیست؟

نامه استخدامی (نامه درخواست)چیست؟

نامه درخواست را می توان چکیده ای از رزومه دانست که براساس آگهی کار مورد نظر شما، کارفرما را تشویق می کند که رزومه شما را بخواند و شما را برای مصاحبه دعوت کند.

 3 اشتباه در رزومه نویسی

3 اشتباه در رزومه نویسی

در این مقاله شما را با سه اشتباه در رزومه نویسی آشنا می کنیم که ارتکاب به آنها می تواند برگ برنده رزومه را به مهمترین عامل شکست در راه پیدا کردن شغل مناسب تبدیل کند.

 

1 2 صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش توسعه توانمندی شغلی، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

گنجینه معتبر آزمون استخدامی بانک ها

گنجینه معتبر آزمون استخدامی بانک ها

حدود 20 کارشناس و مدرس شبکه بانکی
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی