یادگیری زبان انگلیسی از طریق اینترنت

یادگیری زبان انگلیسی از طریق اینترنت

امروزه دامنه استفاده از اینترنت به حدی گسترده شده که افراد می توانند بسیاری از نیازهای علمی و آموزشی خود را بدون کلاس، استاد و هزینه از طریق این شبکه جهانی برطرف سازند. یادگیری زبان های خارجی به ویژه زبان انگلیسی از جمله نیازهای آموزشی بسیاری از محققین، دانشجویان، فعالان سیاسی، تجار و ... بوده که اینترنت مجالی برای یادگیری آن فرآهم نموده است.

منابع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی

منابع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی

هنگام یادگیری زبان انگلیسی ، به منظور برقراری ارتباطات کامل به چهار مهارت نیاز داریم. هنگامی که زبان مادری خود را می آموزیم ، معمولا در ابتدا فقط گوش می دهیم ، سپس یاد می گیریم که حرف بزنیم، بعد از آن می توانیم بخوانیم و سرانجام نحوه ی نوشتن و نگارش را به ما آموزش می دهند. این چهار مهارت اصلی برای زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

وبستر؛ معرفی لغتنامه ها

وبستر؛ معرفی لغتنامه ها

این لغت نامه تقریبا جامع ترین لغت نامه موجود است که بیشتر شبیه به یک دایره المعارف می باشد. وبستر برای افرادی مناسب است که بنا دارند در حوزه زبان انگلیسی به فعالیت های پژوهشی بپردازند. این لغت نامه رویکرد آموزشی ندارد و برای نوآموزان زبان انگلیسی چندان مناسب نیست.

استفاده از قابلیت های دیگر ذهن در پاسخگویی به سوالات

استفاده از قابلیت های دیگر ذهن در پاسخگویی به سوالات

برای پاسخگویی به سوالات مهارت شنیداری امتحان هایی همچون تافل و آیلتس باید از دیگر قابلیت های مغز هم کمک گرفت. قبل از آن که فایل صوتی پخش شود، فرد میتواند متن سوالات را بخواند و در جای خالی، پیش بینی های خود را بنویسید. برای مثال قبل از آن که فایل صوتی سوالات پخش شود، فرد میتواند متن سوالات را بخواند و در هر جای خالی، پیش بینی های خود را بنویسد.

لانگمن؛ معرفی لغت نامه ها

لانگمن؛ معرفی لغت نامه ها

لغت نامه بعدی Longman Advanced American Dictionary  است. این لغت نامه همچون لغت نامه  Oxford  قابلیت های زیادی دارد. فرهنگ واژگان انگلیسی معاصر لانگمن، یک فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی کامل است که ویرایش نخست آن توسط انتشارات لانگمن در سال ۱۹۷۸ میلادی منتشر شد.

آکسفورد؛ معرفی لغت نامه ها

آکسفورد؛ معرفی لغت نامه ها

این کتاب یکی دیگر از کتاب های مفید بود که در سطوح مختلف می توان آن را پیدا کرد. یکی از بهترین لغت نامه های موجود Oxford Advanced Learners Dictionary می باشد که به عموم زبان آموزان توصیه می شود. اگر کسی از نسخه نرم افزاری این لغت نامه استفاده نماید، می تواند از قابلیت های بیشتری بهره برد..

 

 

توجه به زمان در یادگیری دستور زبان

توجه به زمان در یادگیری دستور زبان

در زبان گفتاری معمولا دستور زبان دشوار به کار برده نمی شود. بیشترین بازتاب و کاربرد دستور زبان در مهارت نوشتار است. از همین رو یادگیری دستور زبان زمانی شروع می شود که شخص آماده یادگیری نوشتن می باشد. نه زمان که فرد می خواهد فرآیند زبان آموزی را آغاز کند.

ارتباط میان مهارت های چندگانه

ارتباط میان مهارت های چندگانه

مدل ورودی خروجی سعی دارد با بهره گیری از ادبیات سیستمی پدیده ها را از زاویه پردازش مورد بررسی قرار دهد. ورودی ها طی یک پردازش به خروجی تبدیل می شوند. اگر از همین زاویه یادگیری زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار دهیم، مشخص می شود که هر آنچه ما خواندیم و می شنویم به عنوان ورودی ذهن ما در نظر گرفته می شوند و آنچه که بر زبان جاری می شود و یا بر کاغذ متجلی می گردد، خروجی ذهن ماست.

اصل اصالت فرآیندهای زبان آموزی

اصل اصالت فرآیندهای زبان آموزی

قبل از هر کار باید سبک یادگیری خود را شناخت و بر اساس ان فرآیند زبان آموزی را طراحی کرد. در یک تقسیم بندی، سبک یادگیری وابسته به زمینه و ناوابسته به زمینه از یکدیگر تفکیک شده اند. یادگیرندگان وابسته به زمینه، بیشتر تحت تاثیر محیط اطراف خود قرار می گیرند و در موقعیت های اجتماعی عملکرد بهتری دارند.

اصل تفکیک، ارتباط میان مهارت های چندگانه

اصل تفکیک، ارتباط میان مهارت های چندگانه

موارد زیادی در زبان آموزان دیده شده که به دلایلی چون ناتوانی در ارائه و یا ضعف در سخنوری، توانایی گفتار پایینی دارند ولی همین افراد بصورت حرفه ای می توانند متون مختلف را بخوانند و سوالات متن را پاسخ دهند. این قضیه که امر طبیعی است که یک شخص در بعضی از مهارت ها قوی تر و در بعضی دیگر ضعیف تر باشد.

« 1 2 3 4 ... 5 14 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش توسعه توانمندی شغلی، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

آزمون استخدامی بانک ها

آزمون استخدامی بانک ها

فریبا دنیایی
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی