صفت پرکاربرد Unique

صفت پرکاربرد Unique

صفت Unique برای انتقال مفاهیمی مانند منحصر به فرد بودن، بی‌مانند بودن، یکتا بودن، تک بودن و نادر بودن مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Various

صفت پرکاربرد Various

صفت پرکاربرد Various مفهوم متفاوت و متنوع را می رساند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Workable

صفت پرکاربرد Workable

صفت پرکاربرد Workable مفهوم اجرایی، قابل اجرا، عملی را می رساند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Subtle

صفت پرکاربرد Subtle

صفت پرکاربرد Subtle مفهوم نامحسوس، ظریف و لطیف را می رساند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Tangible

صفت پرکاربرد Tangible

صفت پرکاربرد Tangible مفهوم محسوس و ملموس شرا می رساند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Biased

صفت پرکاربرد Biased

صفت پرکاربرد Biased مفهوم سوگیری را می رساند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Specific

صفت پرکاربرد Specific

صفت پرکاربرد Specific مفهوم خاص بودن را می رساند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Steady

صفت پرکاربرد Steady

صفت پرکاربرد Steady مفهوم آهسته ، ثابت و پیوسته را می رساند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

صفت پرکاربرد Substantial

صفت پرکاربرد Substantial

صفت Substantial و واژه‌های هم خانواده‌ی آن، در فضای اقتصاد و کسب و کار به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کلمه که از ریشه‌ی Substance (ماده)‌ است، معنای ملموس، واقعی و زیاد و قابل توجه را با خود منتقل می‌کند که در ادامه به بررسی بیشتر این صفت می پردازیم. همچنین امکان شنیدن تلفظ این صفات نیز فراهم شده است.

 

صفت پرکاربرد Sophisticated

صفت پرکاربرد Sophisticated

صفت Sophisticated یکی از ده‌ها صفتی است که در زبان انگلیسی، ترکیبی از مفاهیم پیچیده بودن، داشتن جزئیات زیاد، پخته بودن و خبره بودن و بلوغ رسیدن را منتقل می‌کند. اما تفاوت مهم آن با سایر صفت‌ها در این است که بار معنایی مثبت دارد

 

« 1 2 3 4 ... 5 6 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش توسعه توانمندی شغلی، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

محمدرضا نقی زاده هنجنی ـ سهیلا عباس نژاد
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی