بسیاری از دانشجویان هنر و طراحی همیشه پیش خود نمونه کاری دارند و در هر لحظه که نیاز باشد، به متقاضیان نشان می دهند. این موضوع در دنیای کسب و کار نیز صدق می کند. 

 

شکاف بزرگی بین آگاهی من از ایجاد کسب و کار جدید و اعتماد به آن چه که شما می توانید برای مشتریان انجام دهید، وجود دارد. ممکن است من به شما علاقه زیادی داشته باشم، اما تا زمانی که مهارت های شما برای من تایید نشده باشد؛ نسبت به پیشنهاد شما به دیگران تردید پیدا می کنم. اولین قدم این است که از نام دامنه اینترنت خود به منظور رعایت کپی رایت آن مطمئن شوید. 

دومین مورد که می تواند بسیار مهم باشد؛ این است که منابع پیشنهادی شما ارزش واقعی خود را نشان دهد. شما در صورتی که بتوانید در حل مساله یا انجام بهتر کار به دیگران کمک کنید، سریع می توانید تخصص خودتان را نشان دهید.

به اشتراک گذاشتن محتوایی که ایجاد کرده اید، به مشتریان یا کارکنان بالقوه این امکان را فراهم می کند که قبل از این که تعهد بلند مدتی را با شما بپذیرند، بتوانند دیدگاه شما را ارزیابی کنند. قبل از این که توانایی خود را نشان دهید، برند خود را با ایجاد ارتباط با شرکت های رهبر در رشته خود تقویت کنید. مقاله های خود را در ژورنال های معتبر چاپ کنید، در کنفرانس های مهم سخنرانی داشته باشید یا در انجمن های مربوط به رشته خود، نقش اجرایی و رهبری را قبول کنید.

 

نتیجه این کار، دیده شدن، ارتباطات، اعتبار، بازدهی بالا و بازگشت سرمایه خواهد بود. در نتیجه شما باید به طور ثابت و متعهد رو به جلو حرکت کنید. اگر برای ورود به شغلی که زمینه بین الملی دارد، تمایل نشان دهید ولی تلاشی برای یادگیری زبان خارجی یا فرهنگ های دیگر نداشته باشید، پیشرفت زیادی نخواهید داشت. کلید اصلی در این زمینه تلاش و کوشش بلند مدت است. این نکته را مانند بهینه ساز موتور جست و جوی زندگی خود در نظر بگیرد: هر اندازه که ارتباطات خود را گسترش دهید و اعتبار بیشتری کسب کرده و محتوای منظمی را به شبکه خود اضافه کنید، احتمال این که برند جدید شما بیشتر شناخته شود، بالاتر می رود.


 نشانه های برند قبلی تان ممکن است برای مدتی باقی بماند، اما با دقت نظر، استراتژی و توانایی را در نظر بگیرید که بتواند در نقش جدید ارزش ایجاد کرده و به برند جدیدتان نیز کمک کند.

 

دیگر قدم های اصلی در بازآفرینی برند شخصی عبارتند از:


1.مقصد خود را مشخص کنید.


2.نقطه تمایز های خود را برجسته کنید.


3.ارتباط حرفه قبلی را با زمینه جدید شرح دهید.


4. خودتان را دوباره معرفی کنید.


 

منبع

پلنت یاب

 

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش توسعه توانمندی شغلی، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

مجموعه سوال‌های: آزمون استخدامی بانک‌ها (دولتی - خصوصی)

مجموعه سوال‌های: آزمون استخدامی بانک‌ها (دولتی - خصوصی)

گروه مولفان انتشارات پارتیان
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی